loading...
توس بلاگ
میر علی اصغر موسوی بازدید : 493 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 قابلیت های کلیدی سیستم فروشگاه ساز اپن کارت OpenCart v1.5.1.3 :
- امکان چاپ فاکتورها و گزارشات فروش و ...
- امکان رتبه بندی محصولات و تعداد بازدید محصولات
- امکان دسته بندی محصولات به صورت نامحدود و همچنین ارائه ی نامحدود محصولات
- امکان اضافه نمودن بسیاری از موارد دلخواه با استفاده از افزونه ها
- توانایی تغییر اندازه ی خودکار تصاویر
- توانایی نمایش محصولات مرتبط با محصول مورد بازدید
- پشتیبانی کامل از درگاه پرداخت زرین پال و سازگاری کامل با آخرین نسخه
- چند زبانه و چند فروشگاهی بودن
- دارای سیستم بازاریابی
- دارای سیستم مدیریت تبلیغات
- دارای سیستم کوپن تخفیف و ابزار پشتیبان گیری و بازگردانی
- دارای رابط کاربری کاملا زیبا، جذاب، اداری و کاربردی
- دارای سئوی قدرتمند، تمپلیت های متنوع و ماژول های فراوان
- نصب بسیار آسان و همچنین پشتیبانی همیشگی و به روز رسانی رایگان
- و ...


توضیح و معرفی برخی از ویژگی های سیستم این فروشگاه ساز قدرتمند:

- قالب ها و الگوها:
سیستمفروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) دارای انواع تمپلیت ها و الگوهای از پیشآماده بوده که کاربر را قادر می سازد تا به راحتی بتواند از آن ها استفادهکند و به سوئیچ بین آن ها پرداخته یا حتی نسخه ی فعلی سایت و فروشگاه خودرا به راحتی بر روی این سیستم فروشگاه ساز انتقال دهد.
- چند زبانه بودن :
یکیدیگر از ویژگی های مهم سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) چند زبانهبودن آن می باشد که امروزه برای بیش از صدها زبان زنده ی دنیا از جملهزبان شیرین فارسی نیز ارائه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته که میتوانند فروشگاه ساز خویش را به زبان های دلخواه ایجاد نموده و از آن هااستفاده نمایند.
- چند فروشگاهی بودن :
از آنجاییکه امروزه مزایای بسیاری در رابطه با (Multi-Store) بودن فروشگاه ها وجوددارد سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) نیز این قابلیت مفید را درخود جای داده تا این امکان را برای کاربر ایجاد نماید تا بتواند به مدیریتفروشگاه های متعدد از یک پنل مدیریت پرداخته و مواردی همچون امکان تنظیمیک محصول برای نمایش در یک فروشگاه خاص، امکان محلی نمودن هر فروشگاه بااستفاده از تنظیم نمودن زبان های مختلف پیش فرض؛ واحد ارز و طبقه یمالیاتی، امکان تنظیم قیمت های مختلف برای هر فروشگاه، امکان تنظیم تمبرای هر فروشگاه برای مطابقت با محصولات فروخته شده، امکان راه اندازی یکگروه پیش فرض برای مشتریان هر فروشگاه و راه اندازی یک فروشگاه برایمشتریان خرده فروش و عمده فروش و ... بپردازد.
- درگاه های پرداخت :
یکیدیگر از ویژگی های سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) که بسیار مهمبوده و باعث شده افراد زیادی از آن استفاده نمایند ساپورت آن به وسیله یدرگاه های پرداخت متفاوت و فراوانی می باشد که به طور پیش فرض در آنگنجانده شده و به فروشنده اجازه می دهد تا به راحتی فروشگاه خود را بهدرگاه های پرداخت محلی نیز متصل نماید. به طور کلی کلیه درگاه های پرداختجهانی معتبر در این سیستم گنجانده شده است و در نسخه فارسی این فروشگاهساز، درگاه های پرداخت ایرانی همچون پاسارگاد، پارسیان، ملی، ملت، اقتصادنوین و ... نیز تعریف شده است.
- افزونه ها و ماژول ها :
یکیدیگر از ویژگی های کاربردی و مفید سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart)دارا بودن ماژول های مختلف و فراوانی می باشد که به صورت پیش فرض در اینسیستم گنجانده شده و به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی به گسترش قابلیتهای مورد نیاز خود پرداخته و حتی با استفاده از افزونه ها، ماژول هایدلخواه خود را نیز به فروشگاه اضافه نمایند.
- گزارشات فروش :
یکیدیگر از ویژگی های مهم سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) ارائه یگزارشات مختلف از وضعیت فروشگاه و کالاها و سایر موارد مربوط به فروشگاهبه صورت کاملا صحیح و درست و به خصوص 3 گزارش زیر می باشد که باعث می شودتا فروشنده همواره از وضعیت فروشگاه مطلع و باخبر باشد. علاوه بر این میتوان با استفاده از افزونه ها نوع گزارشات مختلف دیگری را نیز به فروشگاهاضافه نمود و نظارت بهتری بر روی کار و تجارت خویش ایجاد نمود.
گزارش فروش : توانایی محاسبه ی کل مبلغ فروش به صورت روزانه ، هفتگی یا ماهانه
محصولات مشاهده شده : امکان مشاهده ی اینکه کدام یک از محصولات فروشگاه به میزان بیشتری مورد بازدید قرار گرفته اند.
کالاهای خریداری شده : امکان مشاهده ی اینکه کدام یک از محصولات فروشگاه به مقدار بیشتری به فروش رفته است.
- سئوی بهینه شده :
یکیدیگر از ویژگی های بسیار مهم و حیاتی که باعث جذب کاربران زیادی در سیستمفروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) شده است داشتن سئوی فوق العاده قدرتمندمی باشد که می تواند فروشگاه را در داشتن یک رنک بالا در موتورهای جستجو ودر مورد کلمات کلیدی مربوط به محصولات و فروشگاه یاری نموده و نه تنهافروشگاه را با ایندکس نمودن صفحات و محصولات در موتورهای جستجو معروف تر ومحبوب تر ساخته بلکه با انجام این عملیات فروشگاه را نیز همواره در صفحاتنخست موتورهای جستجو قرار می دهد که سرانجام این امور نیز باعث پیشرفت درافزایش بازدید ها و تسریع در فروش بیشتر محصولات خواهد شد.
- پرداخت در قالب مهمان :
یکیدیگر از قابلیت های مهم سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) قابلیتپرداخت به صورت مهمان می باشد که مشتری را از اجبار برای ثبت نام و ساختنیک اکانت در سایت راحت ساخته و به مشتری اجازه می دهد تا به سادگی و تنهابا وارد نمودن مقدار جزئی از اطلاعات مورد نیاز به خرید و سفارش محصولاتمورد نیاز خود از فروشگاه بپردازد.
- امکان تجارت (B2B) :
تجارتبی تو بی (Business 2 Business) به معنای انجام مبادله و معاملات تجاریبین دو بنگاه تجاری می باشد. این تجارت چون معمولا بصورت عمده فروشی صورتمی پذیرد باید بر سر قیمت و سایر شرایط مانند زمان تحویل و ... چانه زنینمود و پس از انجام توافقات معامله انجام می گیرد و با فروش در یک فروشگاهالکترونیک (B2C) که اجناس باید بر چسب قیمت داشته باشد و به معرف کنندهنهایی فروخته می شود، متفاوت باشد. هم اکنون نیز سیستم فروشگاه ساز اپنکارت (OpenCart) به سبب ویژگی های بسیاری که دارا می باشد می تواند دراداره و مدیریت فروشگاه به عنوان یه برنامه ی (B2B) مورد استفاده قرارگیرد.
گروه های مشتریان : امکان تعریف گروه های مشتریان به حالت هایمختلف پیش فرض، خرده فروش، عمده فروش و تنظیم قیمت های مختلف برای هر گروهدر فروشگاه.
نمایش قیمت ها برای افراد وارد شده به سیستم : امکان تنظیم فروشگاه به منظور نمایش قیمت ها تنها برای مشتریان وارد شده به سیستم.
تعریفکپن تخفیف : با این قابلیت مدیر فروشگاه می تواند هرگونه تخفیفی را درسیستم برای همه ی کالاها و یا کالاهای خاص با درنظرگرفتن سقف خرید، تعریفنماید.
- تعیین ضریب مالیاتی برای فروش محصولات :
فروشگاهساز اپن کارت (OpenCart) با استفاده از این قابلیت اجازه ی راه اندازیمناطق مالیاتی چندگانه را به طوری که مالیات صحیح بسته به اینکه کالا بهکدام کشور می رود را فراهم می نماید.

مواردی از تغییرات انجام شده در نسخه ی جدید :
- فارسی سازی کامل و حرفه ای قالب پیش فرض
- فارسی سازی حرفه ای قالب پنل مدیریت فروشگاه
- اضافه نمودن تاریخ شمسی به صورت کامل در تمام هسته که یکی از ویژگی های بارز و برتر این نسخه بوده
- رفع مشکل فروش وِیژه و امکان تنظیم آن با تاریخ شمسی (که در نسخه اصلی سایت سازنده با تاریخ میلادی هم این باگ وجود داشت.)
- رفع مشکل اسکرول مطالب در نسخه ی فارسی (به صورت کاملا حرفه ای)
- رفع مشکل نمایش ماژول سمت راست در صفحه حساب کاربری
- رفع مشکلی برخی از رکود های بانک اطلاعاتی برای حساب کاربری و موقعیت ماژول ها
-اصلاحات ترجمه ای و غلط های املای و بعضا اشتباهات ترجمه که کاربر و مدیرفروشگاه را دچار اشتباه ساخته و مقصود را به شکل کاملا اشتباهی رسانده
- ترجمه نمودن قسمت های که در نسخه ی قبل ترجمه نگردیده
- برطرف نمودن بیش از 10 مورد باگ غیر امنیتی در هسته ی اپن کارت که در آپدیت جدید سایت مرجع نیز برطرف خواهد شد.
- اضافه نمودن آپدیت های جدید سایت مرجع به هسته و برطرف نمودن باگ های غیر امنیتی
- و ...


 راهنمای نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- اکنون پوشه ی Package_Public_html را بر روی هاست خود آپلود و نصب نمایید.
- برای دریافت اطلاعات و آموزش های بیشتر به سایت اپن کارت فارسی مراجعه نمایید.

 قیمت: رایگان
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم -  9.78 مگابایت | لینک كمكی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 828
  • بازدید سال : 9,459
  • بازدید کلی : 205,989